!
//iWriteLuarAlam
I'm Khilaf :(
Saturday 19 May 2012 | 09:25 | 0 baby(s)




 

Subahanallah.............. Terima Kasih YaAllah, kerana engkau aku masih berpijak dibumi, kerana engkau aku masih melihat alam dibumi, kerana engkau aku masih dapat bernafas dibumi dan kerana engkau aku masih bisa mengejar ibadah mu dibumi.

Bila aku sedar tentang masa berlalu dengan pantas, baru aku sedar aku siapa dibumi kalau bukan aku hamba mu. YaAllah. Hamba yang Alpa dengan dunia, hamba yang alpa siapa tuhannya, hamba yang alpa tanggungjawapnya, hamba yang lupa akan akhirat, hamba yang alpa dengan perintahnya dan hamba yang khilaf




Hamba khilaf yaAllah. Hamba jahil dalam semua tentang-Mu. Hamba manusia biaasa yang masih belum sedar dari dunia sendiri kembali ke alam nyata untuk mengetahui siapa Tuhan dan Tuhanku Hanya-Mu yaAllah. I sent my du'oa to You for every single day i'm alive in the world God. Only you my Allah. I'm khilaf, mohon bantuku yaAllah :(


|
Copyright 2012 layout//template by Valent